Terppa.
Aloitin just lukemaan Terhi Rannelan 'Puhdas valkoinen'-kirjaa.Se kertoo 14-vuotiaasta Reijasta, joka pääsee unelmiensa tet-paikkaan paikallislehteen.Tosin oon vasta sivulla 22, joten ei paljon kehumista. Mutta kyllä tää tästä, kohta oon lukenut jo tän kirjan ja on seuraavan vuoro.
Lainasin kirjastosta Nora Schuurmanin 'Auringonkukkatalvi'-kirjan. Sen lukemista en oo vielä aloittanut, pitäisi toi toinen saada ekaks luettua. Ilmeisesti tää kirja kertoo jostain kriisistä. 'Kuulas, lohtua antava romaani kriisistä toipumisesta ja surutyöstä'. Jep jep !
Jos joku sattuis tietämään jotain hyviä kirjasarjoja [nuorille], niin olisi toooosi kiva jos vois suositella niitä! Ei kuitenkaan mitää heppa-kirjoja, ne ei kiinnosta kauheesti. Mutta jotain mielenkiintoisia, mukaansa tempaavia kirjoja!
Now I got to go! Salatut elämät alkavat, aah, vihdoinkin :-)
Kommentit